پیامد آخرین ملاقات شمس الملوک و فخرالملوک


باور نمی کنین اگه بگم قدم شمس الملوک به کامپیوتر ما نمی سازه و هروقت که کامپیوتر ما نابود میشه می دونیم که شمس الملوک از اون ورا رد شده !!!

کامپیوتر و لپ تاپ این بنده خدا، گالری جدیدترین و مخرب ترین ویروسهاست .ویروسهایی که در دریایی از فایلهای گوناگون و رنگ و وارنگ شناورن .اصلأ فکر کنم این سیستم بینوا هنوز رنگ  فولدر به خود ندیده .بچه مون شمس الملوک از بس که من هی بهش گفتم فایلهاتو جمع و جور کن؛یا حداقل یه بک آپ بگیر ازشون ،رفته و یک هارد اکسترنال خریده و از کارهاش کپی گرفته .فقط مونده یک ویروس تکونی اساسی انجام بده و یک دست حسابی به سر و روی سیستمش بکشه .چرا ؟ چون تمام فایلهاش بدون استثنا آلوده اند. از روزی که پای فایلهاش به خونه ی ما باز شده ،دیگه این کامپیوتر بدبخت و بیچاره ما، رنگ سلامت به خودش  ندیده ! از دولت سر این شمس الملوک انواع ویروس ،وُرم ،تروجان و ... افتاده به جون پی سی .هر دفعه که میاد یا سی دی میده قسم می خوره که فایلش پاک پاکه و ما بیچاره ها گول می خوریم . البته خودشم نمیدونه این ویروسها رو از کجا میاره . مدتهاست که ما اول فایل های شمس الملوک رو چک می کنیم تا خیالمون راحت بشه اما همیشه ورژن ویروسهای اون از آنتی ویروس ما بالاتره و ما شکست می خوریم !

شمس الملوک کلأ آدم بسیار بسیار مرتب و منظمیه .طوری که وقتی دنبال یک فایل می گرده باید از صبح امروز تا صبح پسون فردا وقت بذاره ! تازه اکه بتونه دیسک ها رو از لابلای پارچه ها ،قیطون ها ،چسب ، قیچی و انواع قابهای کوچک و بزرگ ، چوبی و غیر چوبی و .... بیرون بکشه ! آخه خانم شمس الملوک گرافیسته ودر کنار حرفه تخصصیش به هنرهای دستی مثل طراحی و ساخت انواع زیورآلات ، پتینه و کلاژ هم می پردازه. پارسال هم یکسری آموزش کلاژ از شبکه جام جم داشت.شمس الملوک یک سایت داره که نیمه کاره رها شده و طراح وب مربوطه از دست شمس الملوک به صحرای آریزونا فرار کرده .ببحشید ،هم اکنون خبر رسید که ایشون برای ادامه تحصیل به آریزونا سفر کرده و متأسفانه هیچگونه اطلاعی از وی در دست نیست .القصه یکروز شمس الملوک که از شدت خشم و ناراحتی داشت منفجر می شد گوشی رو برداشت و شروع کرد به من بیچاره نق زدن .منم  فکر کردم دیدم تا فعال شدن سایت ،بهترین کار ساختن وبلاگ و معرفی کارهای هنری این خانم هنرمند از طریق وبلاگه و از اونجا که ما هرکار می کنیم باید همدیگه رو در جریان بذاریم، شمس الملوک پیشنهاد داد تا بیاد خونه ی ما وبلاگ بسازه . بالاخره این فرصت پیش اومد و چند روز پیش که ما دوتا ملوک در حال گذراندن دوران خوش " شوهر برفتون " بودیم ، شمس الملوک لپ تاپشو بغل کرد وبا هارد و کلی دی وی دی ،وارد شد.طفلی لپ تاپ آورده بود که سیستم ما آلوده نشه.

 اما باور نمی کنین در کمال تعجب هنوز بقچه بندیلشو باز نکرده بود که دخترم داد زد: مااااااااااااااااااااماااااااااااااااااااااااااااان کامپیوتر ترکید !

ما رو میگی فکر کردیم داره شوخی می کنه اما با ادامه ی نک ونالش فهمیدیم که موضوع واقعیت داره .همه مون به سمت کامپیوتر دویدیم . بـــــــــــــــــــــــــــــــله ، کامپیوتر بای بای ! اول ویندوز سون و متعاقب اون ایکس پی !


*


 دیگه شمس الملوک خودشم باور کرد که کامپیوتر ما به این بنده خدا حساسیت داره و هنوز از سر کوچه نپیچیده کلک کامپیوتر کنده شده و رفته پی کارش !


 ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


 شوهربرفتون : یک اصطلاح کرمانی است و وقتی بکار میره که شوهر یک خانم به مسافرت رفته و اون خانم در نبود ایشون بدون زحمت دادن به خودش، به خوردن و خوابیدن ،و بطور کلی استراحت مطلق می پردازه !



نظرات 23 + ارسال نظر
مامان یک عدد کلوچه پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:53 ب.ظ http://www.madarihayeman.blogfa.com

پس کجایی شمس الملوک خانوم جون!!!!!!!!!!!!
دیر به دیر می روزیدا از وقتی اومدین خونه جدید

عزیزم منظورت منم ؟ من که فخرالملوکم ماااااادر !
انشاالله بزودی .....

دانه چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:55 ب.ظ http://www.wonderfulfriends.blogfa.com

سلاام من هر دفعه وب شما رو میخونم نیقام تا بنا
گوش بازه و میخندممم

ما هم یک دوستی داریم که به لپ تاپ ما هی بد و بیراه میگه

این لپ تاپ ما هم دفعه میبینتش قاطیی میکنه

سلام لطف داری دانه جان
پس هم دردیم !
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ترجمه : نیق به معنای نیش ! D:

مامان یک عدد کلوچه چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:45 ب.ظ http://www.madarihayeman.blogfa.com

قدم رنجه فرمودید و ما رو طبق معمول شرمنده کردید
ندیده خیلی دوستتون دارم باور کنید از ته دل گفتم و کاملا بی ریا

خواهش می کنم وظیفه بود من همیشه میام می بینم شما آپ نکردین
باور کنین منم همینطوربه امید دیدار عزیزم

جینی چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:57 ق.ظ

سلااااااااااام!!! من بالاخره اومدددددم با تاخیییر!!!

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای ! بخدا امروز از صبح تو فکرتم ! عجب تله پاتیی !
خدایا متشکرمممممممممممممممممممممم
قربونت برم عزیزم . خوش اومدی

مامان یک عدد کلوچه سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:55 ب.ظ http://www.madarihayeman.blogfa.com

ما به روزیم با اجازه بزرگترا

اومدم

می تی دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:16 ب.ظ http://miti.persianblog.ir

سلاااام خاتون خانووم:))
وای نمیدونین این چند وقته چقدر سرم شلوووغ بود.. ببخشید دیر سر زدمممم
منمممم کرمونی ام....
ولی خیلی از کلمات رو متوجه نمیشم
خیلی خوبه پایینش توضیحات رو میدین...
این قانون جهانه! گاهی واسه خود آدمم پیش میاد یه روزایی که رو دور بدشانسیه و دست به هرچی میزنه یه طوری خراب میشه!

سلااااااااام خوش اومدی
خدا رو شکر راضی هستین. اگرم انتقادی هم دارین بگید حتما
آره بعضی روزا انگار روزمون نیست

مرمریتا دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:11 ق.ظ http://1648.blogfa .com

سلام

دلم پکید چرا آپ نمیکنی

دلگیرم دلم غصه داره اما نمیدونم چه جوری بنویسمش که خالی شم

آخی چرا ؟
ناسلامتی ۵۰-۶۰ سالمه مادر ! گرفتاریم دیگه !
حرفاتو روی کاغذ بنویس .بعد که تخلیه شدی پاره اش کن عزیزم

مرمریتا یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:37 ب.ظ http://1648.blogfa .com

خانوم خانوما این شمسی خانوم نه ببخشید شبنم خانوم نمیخواد آپ کنه ما بخونیمش ما منتظریما

حالا حالاها مونده شمس الملوک رو بشناسین !
بیخود نیست اینقدر منو حرص میده !

مژده یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:12 ب.ظ http://mahenodarab.persianblog.ir

ای خدا بیچاره....راستی خونه ی جدید مبارک... می بینم تنتون به تن من خورده

مرسی... قربانت ... بــــــــــــــــــــــــــــــله چه جورم !

مرمریتا یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:56 ق.ظ http://1648.blogfa .com

راستی مرسی بابت آشنا کردن من و ما نو

بابا این دختره شاهکاره اخر داستانه

مرسی مرسی

خواهش می کنم
بله شاذه خانم واقعآ نویسنده خلاقی هستن
قربانت

مرمریتا یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:19 ق.ظ http://1648.blogfa .com

سلام خانومی

احوال شما

خبری ازتون نیست

هنوزم شوهربرفتون دارین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

امیدوارم که خوش باشی

اما بیا دیگه دلم تنگیده برات

سلام
ممنون
نهههههههههههه بابا !
قربانت .اومدم

نیلوفر شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:08 ب.ظ http://rebirth.freeblog.ir


دوست تون دارم خیلی زیاد


منم همینطور

ابراهیم شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:00 ب.ظ

پناه میبریم به خدای یگانه

بله ! چاره دیگه ای نداریم از دست این شمس الملوک

نرگس شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:13 ق.ظ http://panjereh.blogfa.com/

سلام. منم شکلک دوست دارم.

خوبید؟ خدا رو شکر ما هم این وبلاگ زیبای شمس الملوک رو دیدم. فقط حیف که توش چیزی نگذاشته بودید. ولی قالبش که خوشگل بود. منتظر هنرنمائیشون هستیم.

آخی چقدر جالب ! شکلک های بلاگ اسکای بیشتر طرفدار دارن چون متفاوتن شاید !
ممنون . ما هم خیلی اصرار می کنیم . فعلا درگیر نمایشگاهی برای کرمانه

شاذه پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:36 ب.ظ http://moon30.blogsky.com

امان از این ویروسهای رزل پست که آدم رو از کار و زندگی و تفریح و همه چی مون! میندازن!!!
قصه ی این شوهر برفتون، یا به قول ما آقا برفتو را هم بنویسین ملت فیض ببرن

واقعا همینطوره !!!
حتما کاملشو می نویسم اما آقا برفتون کمی سنگینه برام

مامان یک عدد کلوچه پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:40 ب.ظ http://www.madarihayeman.blogfa.com

آره خواهر من اهل تهران وتبعید در کرمان.... یه وقتایی هم که به قول شما سخت اما خدایی شهر آرومیه...
این قدر من شکلکای اینجا رو دوست دارم دلم می خواد هی بیام و پیام بذارم و شکلک

اشکال نداره جاهامون عوض ! ولی اینو واقعا میگم اگه دلت می گیره حق داری مامان کلوچه جونم.
من از صمیم قلب دعا می کنم بهتون خوش بگذره و همیشه شاد و سلامت باشید
منم از خدامه شما بیای و برام هی نظر بذاری و شکلک

مامان یک عدد کلوچه پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:54 ب.ظ http://www.madarihayeman.blogfa.com

سلام....طفلکی شمس الملوک
آدم اینقدر بد بیار
سر شوهر برفتون هم کلی خندیدم و حال کردم....بازم از این اصطلاحات بگید به خدا بده ما اینجا تو کرمونیم اما این کرمونیای دور و برمون خیلی از اصطلاحات اینجوری استفاده نمی کنند که!!!!!!

این شمس الملوک اینقدر خنده داره که نگو . ظرفیت شوخیش هم خیلی بالاست !
وای شما کرمان هستید.خوش به حالتون منم کرمون ....
ولی اگه آدم کرمونی نباشه زندگی تو کرمون خییییییییییییییییییلی سخته خیلی !
اصطلاحات هم چشم .موردش پیش بیاد حتما

نیلوفر پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:28 ب.ظ http://rebirth.freeblog.ir

سلام
این چیه!!! 1-2-3 !!!
میگم من که یه جا نمی مونم! مدام در حال اسباب کشی ام اجاره نشینیم دیگه! می بینم که آدرس نقشه ی اسباب کشی مونو کامل کردین

من همیشه دوست داشتم در مورد شمس الملوک بدونم! خیلی واسم جالب بود!
منتظر وبلاگ شمس الملوک هم هستیم

خیلی بد شده ؟
چیکار کنم از دست تو آخه؟ تازه دو سه تاشو سانسور کردم !!!
همین الان لینکشو میدارم.اما کامل نیست.بزودی به روز میشه

صحرا پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:11 ب.ظ

سلام مامان گلییییی...........منم میخوامممممممممم .......خونه مامان گلی ..........شوهر برفتون ....حرف زدن و غیبت کردن کلیییییی دلم خواست این پست و خوندم

سلاااااااااااااااااام خوشگل من
ایشالا حتما ! خییییییییییییییلی هم کیف میده
منتظرماااااااااااااااااااااااااا دیکه اردیبهشت داره میرسه پس کی میای ؟

مرمریتا پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:37 ب.ظ

درستش کردم

بیخود نیست که به من میگن خانوم مهندس

مبارک باشه
آفرین بر خانم مهندس مرمریتا

مرمریتا پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:03 ق.ظ

راستی این شاذه خیلی خیلی خلاقه

تبریک میگم خیلی خوبه که آدم انقدر ذهنش باز باشه

خیلی بخدا
تازه کجاشو دیدی ! به وبلاگ "ماه نو " سر بزن حتما .شاهکارهای شاذه عزیز رو بخون

مرمریتا پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:00 ق.ظ

اول اول


خیلی با حاله این شمسی جون چون مثه برادر شوهر منه اونم هر وقت میادخونه ما پی سی میترکه

وما تا مدتها از کامپوتر محروم میشیم

حال یه چیزی قالب وبلاگم خراب شده هر کار میکنم درست نمیشه چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آفرین صدآفرین !

واقعا این شمس الملوک خیلی بامزه ست
قالبت چی شده ؟ نمیشه کاری کرد براش ؟ شاید دستکاریش کردی

hsh پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:56 ق.ظ http://www.drizzle.mihanblog.com/

سلام، پس بالاخره هارد اکسترنال گرفتن...

والله از این جور افراد هم توی کار من هم هست!
طرف تا که پاشومیذاره دفتر یا برق میره، یا یه چیزی میفته یا از همه بدتر یه سیستمی می پُکه!

من که نفهمیدم چه علتی داره، ولی باید باهاشون بسازی.

چون اکثرا همشون آدمای عزیزی هستن
خدا حفظشون کنه

آره گرفت

بچمون شمس الملوک . به قول خودش انرژیش با کامپیوتر ما نمی خونه یا برعکس !
بله واقعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد