پیامد آخرین ملاقات شمس الملوک و فخرالملوک


باور نمی کنین اگه بگم قدم شمس الملوک به کامپیوتر ما نمی سازه و هروقت که کامپیوتر ما نابود میشه می دونیم که شمس الملوک از اون ورا رد شده !!!

کامپیوتر و لپ تاپ این بنده خدا، گالری جدیدترین و مخرب ترین ویروسهاست .ویروسهایی که در دریایی از فایلهای گوناگون و رنگ و وارنگ شناورن .اصلأ فکر کنم این سیستم بینوا هنوز رنگ  فولدر به خود ندیده .بچه مون شمس الملوک از بس که من هی بهش گفتم فایلهاتو جمع و جور کن؛یا حداقل یه بک آپ بگیر ازشون ،رفته و یک هارد اکسترنال خریده و از کارهاش کپی گرفته .فقط مونده یک ویروس تکونی اساسی انجام بده و یک دست حسابی به سر و روی سیستمش بکشه .چرا ؟ چون تمام فایلهاش بدون استثنا آلوده اند. از روزی که پای فایلهاش به خونه ی ما باز شده ،دیگه این کامپیوتر بدبخت و بیچاره ما، رنگ سلامت به خودش  ندیده ! از دولت سر این شمس الملوک انواع ویروس ،وُرم ،تروجان و ... افتاده به جون پی سی .هر دفعه که میاد یا سی دی میده قسم می خوره که فایلش پاک پاکه و ما بیچاره ها گول می خوریم . البته خودشم نمیدونه این ویروسها رو از کجا میاره . مدتهاست که ما اول فایل های شمس الملوک رو چک می کنیم تا خیالمون راحت بشه اما همیشه ورژن ویروسهای اون از آنتی ویروس ما بالاتره و ما شکست می خوریم !

شمس الملوک کلأ آدم بسیار بسیار مرتب و منظمیه .طوری که وقتی دنبال یک فایل می گرده باید از صبح امروز تا صبح پسون فردا وقت بذاره ! تازه اکه بتونه دیسک ها رو از لابلای پارچه ها ،قیطون ها ،چسب ، قیچی و انواع قابهای کوچک و بزرگ ، چوبی و غیر چوبی و .... بیرون بکشه ! آخه خانم شمس الملوک گرافیسته ودر کنار حرفه تخصصیش به هنرهای دستی مثل طراحی و ساخت انواع زیورآلات ، پتینه و کلاژ هم می پردازه. پارسال هم یکسری آموزش کلاژ از شبکه جام جم داشت.شمس الملوک یک سایت داره که نیمه کاره رها شده و طراح وب مربوطه از دست شمس الملوک به صحرای آریزونا فرار کرده .ببحشید ،هم اکنون خبر رسید که ایشون برای ادامه تحصیل به آریزونا سفر کرده و متأسفانه هیچگونه اطلاعی از وی در دست نیست .القصه یکروز شمس الملوک که از شدت خشم و ناراحتی داشت منفجر می شد گوشی رو برداشت و شروع کرد به من بیچاره نق زدن .منم  فکر کردم دیدم تا فعال شدن سایت ،بهترین کار ساختن وبلاگ و معرفی کارهای هنری این خانم هنرمند از طریق وبلاگه و از اونجا که ما هرکار می کنیم باید همدیگه رو در جریان بذاریم، شمس الملوک پیشنهاد داد تا بیاد خونه ی ما وبلاگ بسازه . بالاخره این فرصت پیش اومد و چند روز پیش که ما دوتا ملوک در حال گذراندن دوران خوش " شوهر برفتون " بودیم ، شمس الملوک لپ تاپشو بغل کرد وبا هارد و کلی دی وی دی ،وارد شد.طفلی لپ تاپ آورده بود که سیستم ما آلوده نشه.

 اما باور نمی کنین در کمال تعجب هنوز بقچه بندیلشو باز نکرده بود که دخترم داد زد: مااااااااااااااااااااماااااااااااااااااااااااااااان کامپیوتر ترکید !

ما رو میگی فکر کردیم داره شوخی می کنه اما با ادامه ی نک ونالش فهمیدیم که موضوع واقعیت داره .همه مون به سمت کامپیوتر دویدیم . بـــــــــــــــــــــــــــــــله ، کامپیوتر بای بای ! اول ویندوز سون و متعاقب اون ایکس پی !


*


 دیگه شمس الملوک خودشم باور کرد که کامپیوتر ما به این بنده خدا حساسیت داره و هنوز از سر کوچه نپیچیده کلک کامپیوتر کنده شده و رفته پی کارش !


 ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


 شوهربرفتون : یک اصطلاح کرمانی است و وقتی بکار میره که شوهر یک خانم به مسافرت رفته و اون خانم در نبود ایشون بدون زحمت دادن به خودش، به خوردن و خوابیدن ،و بطور کلی استراحت مطلق می پردازه !