این " هزارتو " ی مجازی !


بالاخره عطای فیض بوک رو به لقایش بخشیدم و خارج شدم !

ناگفته نماند که این پیشنهاد مدتهاست از طرف دخترم مطرح شده بود،ولی من اصرار داشتم بخاطر رفع تنهایی و دلتنگی هر دومون ،و برای اینکه گهگاهی خبری از دوستان کرمونی مون دریافت کنیم اون فضا رو ترک نکنیم .

اما الان احساس می کنم یه بار سنگین رو زمین گذاشتم . بیخودی خودمو درگیر اون فضای نامطلوب کرده بودم . من فکر می کنم در محیط هایی مثل facebook و +google آدم فقط و فقط دور باطل میزنه . یک سرگرمیه مثل " هزارتو " ! آخرشم گیج می زنی و یه جا زمین می خوری ... 

البته این قضیه برای ما که محدودیت ها و چارچوب هایی رو برای زندگیمون قائل هستیم صدق می کنه .

به هرحال ،امیدوارم بتونم بر نفسم مسلط بمونم .

همین وبلاگ برام کافیه ،در این دنیای مجازی ،هنوز هم صندوق پست ها و دفترچه های خاطرات الکترونیکی از اعتبار بیشتری برخوردارند.




نظرات 14 + ارسال نظر
حامد شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:20 ق.ظ

na vaghean heyf shod ke raftin

khoobe ke weblog hast/ mamnoon ke sar mizani

[ بدون نام ] دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:28 ب.ظ

ey baba khob nemibas berin foghesh kam miyumadin
bedune shoma unja safa nadare khalejun

قربونت برم حامد جان

باید می رفتم. دلمم براتون خیلی تنگ شده .اما اینطوری بهتره

مامان یک عدد کلوچه جمعه 1 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:34 ب.ظ

آخیییییییییی
خدا رحمتشون کنه...خدا رو شکر که خاطرات خوبی ازشون تو ذهنتون مونده...خدا کنه ما هم همین جوری باشیم...

متشکرم مامان کلوچه جون

خیلی ممنون ... منم دلم می خواد همین جور آدمی باشم

نرگس چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:47 ق.ظ http://panjereh.blogfa.com

سلام. تسلیت میگم خاتون جونی. خدا بیامرزتشون.

خیلی زیبا اون خونه رو توصیف کردین . چقدر دلم خونه های قدیمی رو خواست. یاد خونه بابابزرگ و عمه ام افتادم. بیچاره نسلهای جدید که دیگه ازاین خونه ها هیچ خاطره ای ندارند.

ممنونم نرگس جان

هم اون خونه های قدیمی رو دیگه نمیشه پیدا کرد هم آدمای قدیم رو ، با اون همه درایت و مهر و عاطفه

شرلی چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:38 ق.ظ http://eghlimeyakh.blogfa.com

خوش حالم که خوشتون اومد

دست شما درد نکنه که خوب پرورونده بودیش

شرلی سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:07 ب.ظ http://eghlimeyakh.blogfa.com

آخی خیلی خیلی تسلیت میگم

بالاخره سفارش مینی داستان شما پخته شد. امیدوارم که طعمش رو دوست داشته باشین

ممنون عزیزم. منشکر از لطفت

به به ! دست شما درد نکنه، حتمأ همینطوره

شاذه سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:16 ب.ظ http://moon30.blogsky.com

آه خدای من!! تسلیت میگم خاتون عزیز خداوند روح ایشان را قرین رحمت بگرداند.

چقدر اون خونه باغ و ایام کودکی رو زیبا و هنرمندانه توصیف کردین! دست مریزاد!

منشکرم شاذه خانم جون .انشاالله که برای جمیع رفتگان اینطور باشد

این نظر لطف شماست . به پای شما که نمی رسم .

شرلی دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:52 ب.ظ

تبریک میگم چه خوب
به نظر منم این چیزا فقط باعث وقت تلف کردنه. وقتی هم که ادم پاش میشینه دیگه نمی تونه بلند شه

منشکرم شرلی عزیز

دقیقااااااااااااااااااااا !
همینطوره که میگی

صحرا یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:43 ب.ظ

قربون مامان گل و مهربون خودم برمممم مننننننننننننننننننننن

من قربون دختر مهربون و بامعرفتم برم که اینقدر به فکر مامانشه

مامان یک عدد کلوچه یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:51 ب.ظ

بزنید دست قشنگ رو به افتخار خاتون.هوراااااااااااااااااا
ما به شما افتخار می کنیم خاتون.....
راستی چرا اینجا آیکون دست و اینا نداره؟!!!!!!!

ممنوووووووووووووون مامان کلوچه جون

کلی شرمنده کردین ، هیچ فکر نمی کردم فیض بوک اینقدر دشمن داشته باشه

نمیدونم والا ! باید به بلاگ سکای سفارش بدیم

نیلوفر یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:12 ب.ظ http://rebirth.irwb.net

سلام. لطف دارین خاتون جونم.

واقعیته

ترمه یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:39 ق.ظ

نیلوفر شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:58 ب.ظ

سلام
من کلا از شبکه های اجتماعی خوشم نمیاد. حسم به وبلاگ یه چیز دیگه س دیگه اینکه هر قدرم یه شبکه ی اجتماعی خوب باشه، جای دنیای واقعی رو نمی گیره و استفاده زیاد ازش به یک نوع ضرورت و اعتیاد تبدیل میشه و این به مرور زمان بدتر روحیه آدمو خراب می کنه.
تکبیر (نطقم تموم شد!)

خاتون جون خیییییییییلی خوشحالم که قراره مثه قدیم به بلاگستان برگردین اصلا بدون شما صفایی نداشت منم اگه خدا قسمت کنه همین روزا میام!!!

سلام
آفرین ! نیلوفری دیگه !

قربانت ،منم خوشحالم که وقت بیشتری برای وبلاگ دوستان میذارم

باور می کنی دوباره می خوام بشینم یک دل سیر وبلاگتو بخونم

شاذه شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:57 ب.ظ http://moon30.blogsky.com

تبریک میگم!
امیدوارم بعد از این بیشتر شما رو توی وبلاگتون ببینیم خاتون عزیز

ممنوووووووون

شاذّه جونم تله پاتی برقرار شد و منو فرستاد اینجا ! به دلم افتاد برام کامنت گذاشتین .منم از صب چند دفعه به ماه نو سرزدم اما خبری نبود

خدا کنه بیشتر بتونم بیام ، البته یه دونه رومیزی پته ی سرمه ای بسیار پرکارهم رو دستمه .اما سعی می کنم وقتمو تقسیم کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد